Menu

Vydavateľstvo Motýľ

Služby, z ktorých padnete na zadok

Kolektív autorov

Kúpiť na martinus.sk

Tovar je vypredaný
Zdieľaj
O knihe
Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali:
Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu.
Internet zmenil spôsob, akým zákazníci nakupujú, ale základné pravidlá poskytovania výnimočných služieb zostali nezmenené. V tejto špeciálnej edícii, ktorou oslavujeme dvadsiate výročie prvého vydania knihy, vám prinášame nové tipy, techniky a rady, čo robiť, aby z vašich služieb padli zákazníci na zadok.

Či už ste nováčikom v oblasti zákazníckych služieb, alebo skúseným profesionálom, v tejto knihe nájdete:
•Rady, ako zákazníkom vyraziť dych, ako dokonale riešiť problémy, ako sa správne rozhodnúť, kedy možno obísť alebo si prispôsobiť pravidlá, ako pracovať s kultúrnymi a generačnými rozdielmi, alebo ako efektívne pristupovať k nepríjemným zákazníkom.

•Príklady z praxe a úplne nové kapitoly o tom, ako využí­vať so­ciálne médiá na komunikáciu so zákazníkmi, ako si udržať nadhľad, ako kladne reagovať na negatívnu spätnú väzbu, a ešte oveľa viac.

Detaily produktu:

  • motivačná literatúra
  • 272 strán
  • tvrdá väzba