Knihy
Načítať predošlé produkty
Načítať ďalšie produkty
Amélia neverí, že by mohla byť ešte niekedy šťastná. O všetky ilúzie prišla vďaka trpkému vzťahu, ktorý jej priniesol iba trápenie. S najlepšou priateľkou sa vyberie na Ibizu, ostrov nekonečnej zábavy, aby sa odpútala od zlých spomienok. Tam stretáva príťažlivého muža, ktorý jej poblázni hlavu.
Vypredané
Tovar je vypredaný
Líza, majiteľka malej cukrárne v Dedinke pri Bratislave, chce svoj podnik udržať nad vodou, a tak si musí nájsť ďalšie zamestnanie v hlavnom meste. Vykašle sa na svojho nápadníka Patrika a až po uši sa zamiluje do svojho sexi šéfa - biznismena Romana, napriek tomu, že práve ona je tou, cez ktorú prechádzajú telefonáty jeho početných mileniek. Líza si s ním vychutnáva najlepší sex v živote a verí, že Roman jej otvorí svoje srdce a urobí z nej tú najšťastnejšiu ženu pod slnkom.
Vypredané
Tovar je vypredaný
Na okraji indického Forbesgaňdžu leží štvrť, ktorú nazývajú Prém Nagar - Mesto lásky. Aj keď toto označenie vyznieva poeticky, skrýva sa za ním niečo temné. V Prém Nagare žije kasta nátov - najchudobnejšia komunita v Indii, ktorej príslušníkmi indická spoločnosť opovrhuje a štíti sa ich čo i len dotknúť. Dlhé desaťročia nútia nátski muži svoje manželky, dcéry a sestry, aby sa zúčastňovali obchodu s bielym mäsom a ktokoľvek sa odváži prelomiť túto tradíciu, riskuje, že ho vlastná rodina zavrhne.
9,90 €
Na sklade
Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali:
Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu.
Internet zmenil spôsob, akým zákazníci nakupujú, ale základné pravidlá poskytovania výnimočných služieb zostali nezmenené. V tejto špeciálnej edícii, ktorou oslavujeme dvadsiate výročie prvého vydania knihy, vám prinášame nové tipy, techniky a rady, čo robiť, aby z vašich služieb padli zákazníci na zadok.
Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu.
Internet zmenil spôsob, akým zákazníci nakupujú, ale základné pravidlá poskytovania výnimočných služieb zostali nezmenené. V tejto špeciálnej edícii, ktorou oslavujeme dvadsiate výročie prvého vydania knihy, vám prinášame nové tipy, techniky a rady, čo robiť, aby z vašich služieb padli zákazníci na zadok.
Vypredané
Tovar je vypredaný